Groen Links Amsterdam heeft weinig met vrije meningen

verboden-toegang-voor-onbevoegden-bord

Groen Links Amsterdam wil bij monde van Rutger Groot Wassink dat het Franco-museum in Amsterdam ‘stopt’.

Het is de vraag wat Groot Wassink nou wil, ik bedoel: welk wetsartikel wordt hier overtreden? Ik wil ook wel eens bepaalde zaken verbieden, zo’n lul ben ik ook, maar je moet je eigen gedachten wel kunnen relativeren – en zeker als politicus is het aardig dat je weet dat wetten gaan boven eigen persoonlijke ideetjes over wat mag.

Ik heb juist nu veel zin gekregen dit museum te bezoeken.

Wie heeft het adres – op internet vond ik het niet…

Een gedachte over “Groen Links Amsterdam heeft weinig met vrije meningen

Geef een reactie

