Drie vrouwen lopen naast elkaar

1_CW13_Women_Fashion_Flashback_Module_05_347x547_INT.jpg

Drie vrouwen lopen naast elkaar op de stoep.

Degene met de kortste – nee niet-ordinaire- rok loopt ook het meest elegant, zag ik. Toeval of heb ik een constante ontdekt?

Soms denk ik dat ik mezelf te veel onzinnige vragen stel – zoals bovenstaande. Soms denk ik ook dat misschien wel de meeste zinnige vragen zijn die je kunt stellen…

 

Een gedachte over “Drie vrouwen lopen naast elkaar

  1. Rob vdM

    We zijn apen met een heldere oogopslag Renzo V.. Ik kan ook – binnen een fractie van een seconde – beoordelen of een vrouw lekker c.q. aantrekkelijk is. Dat gaat echt razendsnel.

Geef een reactie

