Het geheim van Hans Liberg

hanslib

Wat is HET GEHEIM VAN HANS LIBERG ?

Ik heb het me vaak afgevraagd. Neem nou deze show – die ik ademloos bekeek, vol verbijstering. Precies 1 keer heb ik erbij geglimlacht – ik realiseerde me dat Liberg wel erg zijn best deed.

Hij ramt liefdeloos op die piano, steeds de eerste noten van een muziekstuk, hij jouwt zijn publiek uit. Daar betalen mensen toch niet voor?

Ik ben er uit – denk ik. Het succes van Lib-ERG (als ik me ook eens een boertige grap a la Liberg mag veroorloven) is juist de interactie met het publiek.

Dat ook erg om elkaar lacht. En om zichzelf. Het is een avondje gieren, lol hebben. Soort toppers: meezingen/meedoen??

 

 

 

Een gedachte over “Het geheim van Hans Liberg

  1. BJ

    Het succes van Hans Liberg = het succes van Andre Rieu.
    Klassieke muziek light en toegankelijk maken voor de mensuh.
    En grapjes maken met iets ‘ernstigs’ als klassieke muziek. Dat verklaart ook zijn succes in Duitsland, waar klassieke muziek nog veel meer geworteld is dan in Nederland.

Geef een reactie

