De slechtste erotische scene ooit

 

616x510

Slechte sekspassages in verhalen hebben me altijd geboeid. Er zijn ook bad-sex-award voor de slechtste erotische zin(nen) in de literatuur. Als ik die scenes dan lees, ga ik bijna gillen, zo erg. Maar het kan erger… Ooit stuurde een vrouw me een erotisch verhaal, met deze scène erin:

Zowel Saraya als ik stonden zo wijd open, onze clitorissen waren zo hard en nat, en Zoraida likte mij precies zo gulzig en vooral geconcentreerd op mijn clitoris, als ik haar, dat we allebei schreeuwend klaarkwamen. Direct daarna voelde ik hoe Daniel in me klaarkwam. We rolden van elkaar af, gingen weer op het kleed zitten en waren volmaakt gelukkig. En niet alleen vanwege de seks, maar vooral ook omdat we het hogere magische doel bereikt hadden.” 

Ze vroeg me ook nog mijn mening daarover, waarop ik mailde dat dit een van de slechtste seksverhalen was die ik ooit had gelezen – en nog wat inhoudelijk op zaken inging. Ze bedankte me voor mijn commentaar, want meestal slijmden mannen bij haar als ze dit opstuurde…

MAAR: ik heb nu een scene gevonden op ditzelfde niveau:

“Ik help Brenda uitkleden. Dat is eventjes makkelijk, zeker as ik haar kleding over een stoeltje drapeer. ‘Wat gaan we doen?’, vraagt ze mijns inziens totaal overbodig! ‘In elk geval geen weesgegroetjes bidden!’ denk ik te verduidelijken. Maar alles is al duidelijk. We verfrissen ons en beginnen in de schemering van de bedlampjes elkaar af te tasten en alle rondingen, kuiltjes, heuveltjes en wat dies meer zij, erbij te betrekken. We smelten in elkaar weg en gaan nog later slapen dan verwacht.”

De auteur is vrij beroemd: Hans Janmaat (1934-2002), in zijn nooit gepubliceerde autobiografie. (Bron: De verschrikkelijke Janmaat – Joost Niemöller, 2015).

 

 

 

 

 

 

 

2 gedachten over “De slechtste erotische scene ooit

  1. nielshagen

    Ik vind het zelf ook moeilijk om een seksscene te beschrijven. Ik probeer maar zo weinig mogelijk details te geven, de lezer vult zelf voor een groot deel toch wel zelf in hoe hij of zij het ervaart.

  2. Pingback: De verschrikkelijke Janmaat – Joost Niemöller | Blog van Renzo Verwer

Geef een reactie

