Achter het raam werken

29 /11 in de serie Etalageschrijvers: Renzo Verwer

Las ik op de sites denieuweboekhandel.nl en boloboost.nl

Hij werkt aan zijn nieuwe boek stond er aanvankelijk nog bij. Wat een druk!

Oei, ik heb geen idee. Schrijf ik ooit nog een nieuw boek? IK weet het niet eens.

Ik ben niet zo’n snelle schrijver ook. Theodor Holman schreef ooit in 24 uur in de etalage van de Bijenkorf een compleet boek. Maar ik? Misschien ga ik wel de hele tijd bloggen (heb nog wat te doen). Of tinderen…

Aah gelukkig, het is veranderd zie ik; Renzo Verwer werkt aan nieuwe teksten staat er nu. Mooi, dan kan ik alle kanten op. Vanzelfsprekend bent u welkom om mij af te leiden, dingen te vragen, te interviewen en input voor teksten.

Geef een reactie

