Dingen die ik niet meer kan aanhoren!

Dingen die ik de komende tijd liever niet hoor/lees (maar die ik toch zal horen/lezen ook al zoek ik het niet op!), want het zijn vaak onwaarheden, of in elk geval onbewijsbaar:
1) Dat Anne Soldaat de beste gitarist van Nederland is;
2 Dat het wielrennen schoner is dan ooit;
3) Dat literatuur momenteel zoooo hip is bij de jeugd en dat dat voor het eerst is in de geschiedenis;
5) Dat de singer/songwriters in die show van Giel Beelen op tv ‘zo echt’ zijn;
6 Dat de jeugd van tegenwoordig zo flitsend , en zooo slim is (Generatie Einstein)
7 Dat we tegenwoordig zo weinig taboes meer kennen;
8 Dat we tegenwoordig zo veel slimmer zijn dan de generaties voor ons;
9) Dat de economische groei weer terugkeert, ‘want dat is altijd zo gegaan in het verleden: na crisis volgde groei’;

10) Dat  Zuid-Afrika in angst/spanning wacht  op de dood van Nelson Mandela;

11) Dat facebook en internet zo onecht zijn (meningen vaak geuit door mensen op datzelfde internet … die kennelijk hun uiting dan als onecht zien);
12) Dat kanker over zoveel jaar niet meer dodelijk is (voor alle duidelijkheid, dat zou ik graag willen horen, maar het beloven zoals nu soms gebeurt vind ik vrij grof. Valse hoop enzo);

13) Het woord beach boys in combinatie met harmonie (nee ik heb niets tegen de beach boys en ook niets tegen anne soldaat; het gaat om het verschrikkelijke geneuzel eromheen dus… );

14) Dat Anne Soldaat de beste gitarist van Nederland is.

Een gedachte over “Dingen die ik niet meer kan aanhoren!

  1. Lysbeth Witteveen

    Ik snap totaal niets van deze blog (maar dat ligt natuurlijk aan mij) je kunt dus een aantal dingen (actualiteiten?) in je leven niet of slecht verdragen…..als ik het lijstje zo lees, denk ik….tegen die Renzo Verwer wordt maar veel aangeluld, arme jongen…..maak hem het leven wat makkelijker…begin over iets anders, het mooie zomerweer…een nieuwe boek en hoe schoon is zijn huis…of zeg niets tegen hem….laat hem met rust!
    Met vriendelijke groet en nog een fijne dag 😉

Geef een reactie

