Hotter than my daughter; een programma over het leven zelf

Wat een uitzending weer van HOTTER THAN MY DAUYGHTER! http://www.rtl.nl/xl/#/u/d74ace47-63fa-3b67-86cc-1be0a80dec1a/
Vooral die 2e vrouw in latex, wat daar allemaal achter zit… (rol man, swingersfeestjes?) Ook fascinerend, die moeders die allemaal eerst zeggen: “Ik trek me niets aan van het commentaar van anderen.” Daarna: “ik geniet als mannen me sexy vinden” (wat al in tegenspraak is) en uiteindelijk vinden ze het negatieve commentaar natuurlijk toch erg. Heel menselijk. In dit programma zie je de menselijke psyche. Ik geniet! (tip: snel kijken: na een week of 2 alleen nog tegen betaling op deze site, meen ik).
Geef een reactie

