Toevallig model geworden…

“Dat Yfke topmodel werd, is eigenlijk puur toeval. ‘Ik was net 15 en liep vlak voor kerst gearmd met mijn moeder de Hema in Almere-stad uit toen we door iemand van Elite werden aangesproken.’ Ik werd knalrood (…) ”

Yfke Sturm in een interview. Gaan we weer. Elk Nederlands model of miss, of ze nu doutzen, of yfke, of weet ik wi heten is altijd ‘door toeval’ in dat wereldje verzeild geraakt. In elk interview benadrukken ze dat weer. En altijd weer bescheiden doen, altijd hun moeder in het verhaal ook. Ik zou wel eens willen lezen: ‘ja ik heb er alles aan gedaan, heb bureaus benaderd, gelikt, managers gepijpt [ nu ja ok ik snap dat je dat niet zegt ]. Ligt volgens mij net ff wat dichterbij de werkelijkheid. Of vergis ik me?? Kan zomaar hoor. Maar goed, altijd hetzelfde liedje. Het begint me te vervelen.

Geef een reactie

