Frontaalnaakt.com

De site http://www.frontaalnaakt.com was ooit een plaats waar je veel interessants las. Stukken van Bart Croughs, van Bernadette de Wit, van Peter Breedveld waarin we wat nieuws lazen. Over naturisme, politiek, felle stukken van Hafid Bouazza over de islam, het kon niet op. FN stond pal voor de vrijheid van meningsuiting. Zie: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/00000009-5.html

Nu lezen we er al een jaar lang in vrijwel elk stuk van sitebeheerder Breedveld zelf over zijn ruziex met Geenstijl. En anders komt het in de reacties wel terug. En elke bezoeker die het niet met de auteur eens is, krijgt vrij snel het verwijt racist of seksist voor zijn kiezen…of je bent dom-rechts.

Theo van Gogh, waar Breedveld zo’n fan van is, zou gruwelen bij een dergelijke gedachtenpolitie.

Ik heb zojuist gereageerd op het stuk ‘ niggabitch’ van Breedveld: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/nigger.html

Een stuk waarin Breedveld o.a. schrijft: “Zwarten vormen nog steeds de meest onderdrukte bevolkingsgroep, op vrouwen na. Wie zegt dat dit niet waar is, vindt dat het zwarte bevolkingsdeel zijn achtergestelde positie aan zichzelf te danken heeft: lui, wentelend in het slachtofferschap, misschien zelfs wel behept met een genetisch bepaald, lager IQ.”

Tja, dus als je vraagtekens zet bij zijn stelling ben je een fout mens…je vraagt je ook af hoe hij dit zo zeker weet, en wat voor keiharde feiten hij klaar heeft dat dit onomstotelijk 0vaststaat (zouden er geen zwarten zijn die hier heel anders over denken? Die bijv vinden dat andere zwarte volkeren hen onderdrukken? ) en dat je geen andere mening mag hebben dan de zijne, want anders….denk je fout.

Ik heb gereageerd op het hele stuk met deze bewoordingen (jammer van een paar taalfoutjes en ik ging maar op een deel in dus):

“De blanke man die heeft het wel helemaal gedaan. Wat een hoeveelheid vooroordelen jegens blanke mannen (letterlijk citaat uit dit stuk, regel 5 van onder, hoewel ik leer dat de moslim , de zwarte ook niet bestaat, is blanke mannen een categorie die je ongestraft over een kam mag scheren. Hoe zou breedveld dit noemen als ik zo over negatief over zwarten zou schrijven?? precies ja, ik voorspel u: racisme).
De blanke man, die van alles zou willen vanuit zijn heersende positie, lees ik al heb ik bij mijzelf nog nooit de behoefte gevoeld om mensen voor nigger en niggabitch uit te maken, maar ik word hier op grond van mijn huidskleur en het hebben van geslachtsdeel pik toch eventjes op een hoop geveegd, mij is altijd (o.a. op deze site geleerd, dat niet mag)..

Wat fijn, dat frontaal naakt de mensen voorschrijft wat wel en niet gezegd mag worden. Fijn!
Frontaal Naakt, eens een baken van de vrijheid van meningsuiting, zich kerend tegen het politiek correcte klimaat in NL. Frontaal Naakt, nu zelf in vele stukken: dwingend en opleggend. Voortdurend krijg ik voorgeschreven wat de juiste taal is die ik mag bezigen, net als vroeger van politiek correct links. .”

Benieuwd wat er nu over me heen gaat komen. Of niet, dat kan ook.

Een gedachte over “Frontaalnaakt.com

  1. renzoverwer Berichtauteur

    PS uiteraard zal ik ik hier niet eindeloos over gaan bloggen. Gaap. Maar 1 x mocht wel vond ik – om te laten zien hoe een frisse site verandert in een humorloze doctrine.

Geef een reactie

