I love Norway – shirts

Ik zie de laatste tijd soms mensen rondlopen met gloednieuwe t-shirts ‘I love Norway’. Noem me kil, maar ik vind het wat goedkoop, zowel van drager als ontwerper. Behalve als de opbrengsten bijv naar nabestaanden van ‘de gebeurtenissen in noorwegen’ (zoals het vaak in de media wordt genoemd) gaan. Dan niet.

2 gedachten over “I love Norway – shirts

  1. Gingko

    ik zie de laatste tijd
    veel haat en nijd
    de straten zijn
    van de mensen verlaten
    pijn doet het me
    ‘k zie teveel kogelgaten
    waarom waarom
    moeten wij elkaar haten

Geef een reactie

