power

Jeugdsentiment  .. ..jaren niet aan gedacht. Maandagavond in het volstrekt krankzinnige programma van Maxim Hartman was het nog even een tussenmuziekje.

Omroep Maxim
Ik kan u DAT programma aanraden : Omroep Maxim heet het. Ik heb zelden zo iets mafs gezien. Ofschoon chagrijnig heb ik er die avond 20 minuten lang om gelachen.
3 gedachten over “power

  1. Jimmy

    Jeugdsentiment? Meer iets uit mijn post-eeuwigestudent- cq pre-midlifecrisisperiode, maar je sprak waarschijnlijk voor jezelf, jongeling Renzo.
    Leuk nummer eigenlijk, You Got The Power.
    Ja, Maxim, zette de boel aardig te kijk bij DWDD kort geleden, werd er niet echt gewaardeerd en goed begrepen geloof ik.

Geef een reactie

