Geen stijl heeft ook wat beters te bieden

Wat beters dan de vorige blog. Deze column, tegen verzekeraars, mag er zijn.

Citaat: "De verzekeraars zijn toe aan een nieuw PR bureau en de huidige communicatie-adviseurs moeten dringend met de kartonnen doos de kortste weg naar de uitgang nemen. Want de 'paarse verzekeringsbroeken' bakken er echt niets van. Twee weken geleden kon ik nog enthousiast melden dat de verzekeraars na een vernietigend rapport van AFM het kosmische licht hebben gezien; ze hebben ontdekt dat ze ook klanten hebben en dat die klanten er prijs op stellen om als klant behandeld te worden. Er werd zelfs een heus keurmerk 'klantgericht verzekeren' bedacht, zodat we nu naast de keurslager ook de keurverzekeraar hebben, en die twee hebben meer gemeen dan u denkt want de verzekeraars hebben bewezen dat zij zeer bedreven zijn in het uitbenen van uw portefeuille. Helaas, de positieve reclame is linea recta in een zwart gat terecht gekomen, zo zwart dat zelfs Stephen Hawking het niet meer kan vinden. Wat is er gebeurd? De Topmannen van AEGON en Nationale Nederlanden eisen dat hun variabele beloning meer moet kunnen zijn dan 100% van het vaste salaris. De Topmannen hebben geen zin zich te houden aan het 'bonus-akkoord' zoals dat is afgesproken met de overheid. Maar ja, hoe verkoop je dat?"

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s