Zoveel te doen

Het geweldige nummer van Toontje Lager Zoveel te doen  uit 1983, vind ik nog steeds actueel.

 

Maar in 2008 – ik ontdek het nu pas: een nieuwe versie. Een gelegenheidstekst.

Soms iets te nadrukkelijk ‘modern’, maar wel geestig!

Wat blijft is het verhaal van de keuzestress en zoveel moeten/denken te moeten, waarvan menig psycholoog dat het zo recent is. Nee dus.

Ik ga maar eens wat pikken van een Italiaan! 😉

2 gedachten over “Zoveel te doen

  1. Renzo

    ja, vaak braaf. Muzikaal. Toch beoordeel ik hen dan meer op de tekst. Stiekem gedanst vond ik ook al zo braaf – ook tekstueel. Ach ja, we kunnen niet allemaal muzikale vernieuwers zijn: aan Beatles, stones, the Who en Beethoven hebben we ons handen vol, nietwaar?

Geef een reactie

