Interview in de avonden, rechtstreekse link

bobbyboek.jpg

De uitzending liep lekker. Ik ben te horen na ca. 30 minuten. . Het interview duurt een minuut of 20 en gaat zowel over Bobby  Fischer als over mij.

7 gedachten over “Interview in de avonden, rechtstreekse link

  1. Wim Sanders

    Dag Renzo,

    Goed het initiatief gehouden, baas over het gesprek gebleven. Die vergelijking van Anton de Goede met Rudy Kousbroek vond ik een beetje DWDD, maar zo is Anton…
    Kookboek? Zoek je nog recepten?

  2. renzo

    dank je wim ,en grappig, ik heb juist totaal niet het gesprek willen controleren. Gewoon ondergaan, en goed antwoord gegeven. Niet proberen punten te maken of per se van alles te vertellen.
    Idd vond ik die vergelijking te simpel en niet kloppen, maar ach, men zegt wel eens wat.
    anton zocht een soort referentiekader. Prima en het was complimenteus… al vind ik Kousbroek niet zo goed.
    Maar daar wilde ik niet op ingaan,. niet interessant die kousbroek

    Heb je recepten? mag je altijd mailen hoor. Ik heb er al veel maar wie weet…

    Een kookboek gaat natuurlijk meer om de verhalen… zeker het mijne

  3. Wim Sanders

    Maar je viel niet stil omdat je een vraag niet begreep (ik zou geheel in gepeins verzonken raken als iemand vond dat ik me op mijn weblog kwetsbaar opstelde. Huh?) en daardoor bleef je de baas over wat je kwijt wilde.
    Er zijn natuurlijk miljoenen recepten. Heb je de knoflooksoep van Johnny van Doorn al?

  4. Peter vdL

    Goed gedaan, mien jong. Interessant trouwens: Bobby Fisher wilde to crush the ego van z’n tegenstander. Toen ik de Rens leerde kennen was hij erg gexc3xafnteresseerd in enge sektes. En die zijn ook vaak uit op ego-crushing.

  5. remke

    Zie net op je weblog, dat je een interview met de radio hebt gehad. Ben deze dus nu aan het beluisteren. Leuk, om zo je stem te horen. Verder kan ik er weinig over zeggen omdat ik nu eenmaal erg weinig weet over interviewen.
    Maar als ik mag, zeg ik gewoon dat ik het leuk vind om je te beluisteren.

Geef een reactie

