Dinsdagavond 4 mei zit ik in De avonden; vpro-radio, spreek over Fischer

Bobby Fischer for Beginners: Most Famous Chess Player Explained

Dinsdagavond 4 mei zit ik in het programma De avonden; vpro-radio. Ik zal spreken over mijn nieuwe boekje Bobby Fischer for beginners.

De Avonden  is op radio 6, te beluisteren via de kabel, de site, en ook later nog via deze site.
Ik zal aan de beurt zijn rond 19.30 tot ca. 19.50.

https://i2.wp.com/www.joostbaars.nl/vpro_logo.jpeg

 

3 gedachten over “Dinsdagavond 4 mei zit ik in De avonden; vpro-radio, spreek over Fischer

  1. Peter Boel

    Leuk en interessant gesprek, Renzo! Je komt er heel herkenbaar in naar voren. Dat is ook een verdienste van de interviewers.
    Je opmerking dat er niets nieuws in je boek zou staan is veel te bescheiden. Jouw persoonlijke kijk op Fischer en de accenten die je legt voegen wel degelijk van alles toe. En niet te vergeten de prima partijanalyses van Karel van der Weide.

  2. Renzo

    Dank je Pegter je hebt gelijk aangaande het interview. Toch bedoel ik met ‘niets nieuws’ iets anders, dan jij nl: geen nieuwe feiten aangaande Fischer.

    Visie ,analyse, allemaal prima, maar nieuw is het niet.
    Ik pretendeer niet meer dan het boek is: een samenvatting.

    Beetje mager om dan op de radio te gaan roepen dat er nieuws in staat.

    Het is wel een weloverdachte, een goed geschreven boek, dat beweer ik wel ja.

Geef een reactie

