Krantenbezorging

Ik heb nu een proefabonnement op het Parool, en vanochtend is mijn krant niet bezorgd. Op parool.nl, onder ‘service’, voerde ik zojuist mijn adres in en kreeg dit sympathieke bericht, dat ik integraal overneem:

"De krant is vertraagd op uw adres
Door een tekort aan bezorgers, loopt uw bezorger een grotere wijk. Hierdoor is uw krant vertraagd tot uiterlijk 13:00. We verwachten deze kwestie opgelost te hebben voor 01-04-2010

Ondanks een goed salaris, is het soms moeilijk om een goede bezorger te vinden.
Weet u iemand die een krantenwijk zou willen lopen?
Klik hier: http://www.krantenbezorgen.nl of bel 0800-0230351.
Excuses voor het ongemak"

1 Goede communicatie van de krant,
2 Goed om direct de lezer extra bij de krant te betrekken middels een oproep

Geef een reactie

