Nooit gedacht dat ik nog eens een column van Martin Bril zou missen

Nooit gedacht dat ik nog eens een column van Martin Bril zou missen. Een groot fan was ik niet, zoals ik al beschreef, maar  ach, ik zag ook fraaie dingen in zijn werk.

Maar Bril dus. Ik dacht aan rokjesdag (trouwens geen uitvinding van Martin Bril). Ik denk er al dagen aan.
Want, ik heb het koud. Al tijden. En ik zag vandaag een jonge vrouw lopen bij station Amsterdam Sloterdijk. Ze was begin twintig, schat ik.
Ze had een erg kort rokje aan, hoge hakken, een korte jas ook en jawel, blote benen. Geen kippenvel, hoe ze dat voor elkaar kreeg….

Bril zou lange, adorerende beschrijvingen van haar geven, Ik vond haar gewoon geil en opwindend. En ik miste de lente – niet alleen vanwege de rokjes.

https://i0.wp.com/static.zoom.nl/CA4ECEEE7BE51E1E4CECC74FD6D81AD2-mooie-benen.jpg

Een gedachte over “Nooit gedacht dat ik nog eens een column van Martin Bril zou missen

Geef een reactie

