dichter des vaderlands Nasr zoekt woonruimte in Amsterdam

Zojuist lees ik in de nieuwsbrief van het festival Winternachten een interessant bericht. Het is nieuws en tevens een oproep. Omdat hij me wel een sympathieke jongen lijkt, publiceer ik het hier:

Dichter des Vaderlands zoekt woonruimte


Ramsey Nasr in Jakarta
Dichter des Vaderlands zoekt woonruimte! Dit verzoek ontvingen we van RamseyNasr, onze dichter des vaderlands, die op zaterdagavond 16 januari optreedt in Winternachten. U kunt reageren via ramsey@winternachten.nl.
“Ik wil in Nederland komen wonen, en ben op zoek naar een ruim appartement in Amsterdam. Aangezien ik erachter ben gekomen dat dit me niet gaatlukken tenzij via via, bij dezen mijn dringende vraag: ken je iemand die gaat verhuizen of een mooie woning verhuurt, laat het mij a.u.b.weten! Ik wil zelf zo snel mogelijk, liefst voor eind februari naar Amsterdam verhuizen, en wat ik vooral nodig heb is genoeg plek voor mijn boeken en cd’s, want dat zijn er nogal veel. Ook als je tips hebt,en bv. organisaties, websites of andere manieren kent die me verder zouden kunnen helpen, zou ik dat heel graag horen. De gouden-tipgever krijgt een fles champagne, twee appelbeignets en een heuse limerick cadeau. Heel erg bedankt en vele groeten van Ramsey.”
Geef een reactie

