Erben Wennemars

Ik kan hier een heel mooi betoog gaan houden over vaccinaties – wat me opvalt is bijvoorbeeld dat er angst is voor vaccinaties, en bij anderen weer voor te weinig vaccinaties – of over de grootste Amsterdammer die deze week bekend werd gemaakt (Waarom staat Max Euwe er niet bij?), of over de PVV of AOW, maar ik hou het bij het volgende:

Haalt Erben Wennemars de spelen van Vancouver niet eens?
Zijn prestaties zijn dit jaar erg matig, dat vindt hij ook zelf.
Ik denk dat hij al twijfelt. Zie ook zijn twitter dit seizoen.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg hoor. Schaatsen de afgelopen tien, twaalf jaar was: Wennemars. Lachen, huilen, bijzondere man.

2 gedachten over “Erben Wennemars

  1. renzo

    Ja, ik denk ook zeer positief claudia… dat nederland veel andere goede schaatsers heeft die het beter doen op 1000 en 1500 meter en ploegachtervolging dan Wennemars…
    en zelf ziet ie het einde ook al vrees ik, zo moppert ie.
    Hij beseft ook dat ie niet uit sentiment meegenomen gaat worden…

Geef een reactie

