4 november (en vaker) smakelijk daten

Een totaal nieuw concept is het volgens mij niet, maar het is wel sympathiek: speeddaten tijdens het eten.
Of het werkt, weet ik ook niet, ik schreef al eerder over flitsdaten. Het is in elk geval volgens mij wel geschikt voor kleine steden. Singles aller plaatsen, vind elkaar – via pokerspeler en oud-deelnemer aan het NK schaken Belinda Blokker. Zij mailde mij het volgende bericht:

Smakelijk Daten organiseert kennismakingsavonden met een 8-gangen-diner of een tapasbuffet voor  singles van alle leeftijden in Purmerend en Oss.

 

De avonden beginnen om 18.30 uur en duren tot ongeveer 22.30 uur.
Jezit met drie andere singles aan tafel en hebt ruim een kwartier de tijdom met elkaar kennis te maken en een hapje te eten. Bij de volgenderonde wisselt iedereen van tafel. Je loopt nog een keertje langs he ttapasbuffet of de volgende gang wordt geserveerd.
Er zijn 8 kennismakingsrondes. Aansluitend op het diner volgt de afterborrel.

De eerste avond is op 4 november, en er zullen er nog vele volgen, in Oss, Purmerend.

Zie verder de website van Smakelijk daten

Een gedachte over “4 november (en vaker) smakelijk daten

Geef een reactie

