Lakeman

De mensen, zoals Dirk Scheringa en DSB zelf, die nu wijzen naar Pieter Lakeman   als schuldige voor het DSB-drama, snappen niet wat kapitalisme is.
Bij zoveel producten is er soms een kopersstaking. Daar moet een bedrijf mee om kunnen gaan. Had Scheringa dan door moeten gaan met zijn perverse praktijken? Volgens de huidige regels mag dat  allemaal, nou dan moeten er kennelijk andere maatregelen genomen worden.

Het wijzen naar Lakeman als schuldige vind ik pervers.
Het is een idee om Scheringa als schuldige te zien???

De mensen die nu Lakeman als schuldig zien, zoals op de zogenaamd zo liberale site Pluspost (alleen liberaal als het uitkomt – kritiek op banken mag niet, die hebben ook vaak al kritiek op media. Nog even en het is verboden om kritiek op een bank te hebben…
Max Pam schreef hier vandaag een mooie column over in de Volkskrant.

En verder weet ik het ook niet….wie wel? Alles is anders dan het lijkt. Frank de Grave bijvoorbeeld lijkt een heldenrol vervuld te hebben??   Of is hij nu ook weer overschat?

4 gedachten over “Lakeman

  1. Dr. van Zwieten

    Ja, mensen, het is me wat in de media. Ze hebben het over maar xc3xa9xc3xa9n ding, mensen. Het is schering en inslag, mensen, om het er over te hebben, sche-ring en in-slag! Jaha, mensen, Sche-rin-ga en in-slag. Jaha!!

  2. dr. van zwietens broer

    mensen, zeker het is me wat. Ik krijg er uitslag van. Schering en uitslag, jawel. Toen ik ging kamperen laatst struikelde ik over een scheerlijn. Nou, ik viel in de tent, net een BOMinslag. Een FritsBOMinslag, jaja.

  3. Dr. van Zwietens zus

    Ja, mensen. Dirk Scheringa heeft een nieuwe baan. Jaha! Hij krijgt een televisieprogramma, mensen. Samen met Gordon!
    Ja mensen en weten jullie hoe het gaat heten? Scheer en Goor, mensen. Jaha!

Geef een reactie

