Marketing/reclame

Mijn definitie van reclame/marketing:
'Profiteren van de onzekerheid
van mensen. Het oppoken van de angst en
de begeerte van mensen.
Je product en dienst aanbieden ter
reductie en bevrediging van die angsten.'

Het is niet de definitie denk ik
die je in marketingboeken
vindt. Daarin vind je braaftaal. 
Advertenties

5 gedachten over “Marketing/reclame

  1. Jimmy

    Reclame. Eerst word je een probleem aangepraat, waarvan je niet wist dat je het had, vervolgens word je de oplossing voorgeschoteld.
    Overigens is er op zich niks mis met het aanprijzen van je producten. Aan het dringende verzoek “Lees, koop en verslind mijn laatste boek ‘Bobby Fischer voor beginners’ (uitg. Aspekt)” heb ik dan ook in alle opzichten graag gehoor gegeven.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s