niets op tv? hier wat tv-kanalen op het net

Het zijn er werkelijk honderden

Van Macedonische tot Nigeriaanse tv (altijd boeiend zoals u weet…) en ook nog 88 Nederlandse zenders, bekende zoals cultura, maar ook minder bekende. Ik mis alleen nog Eddy-tv….;-)

5 gedachten over “niets op tv? hier wat tv-kanalen op het net

  1. Fred Stelwagen

    Zoveel kanalen met zoveel rotzooi he. Ik heb nu een heleboel zenders op proef, voor ik een pakket moet kiezen. Je mag helaas niet je eigen pakket samenstellen. Geef mij maar een aantal engelse zenders, twee duitse, de publieke omroep en eigenlijk hoef ik verder niet zoveel. Misschien een CNNetje of een Jazeeratje, maar daar kijk ik haast nooit naar. Er is ook leven buiten de media om. Er fluiten hier en daar nog vogels. Soms zie je nog een boom en een struik en heel soms ontmoet je nog mensen, die wat te vertellen hebben.

  2. Peter van der Linden

    Natuurlijk kan dat, Renzo, graag, dank! De einddatum is 30 september. De actie geldt zowel voor Polk als voor m’n stripwinkeltje Dibbet.

    Als iemand op het bestelformulier z’n naam invult, kan hij/zij er achter zetten “Renzo-reader” of “Verwer-fan” of iets dergelijks
    en hij heeft z’n 15 % korting verdient.

Geef een reactie

