weeralarm

Mij was het gisteren volledig ontgaan, het weeralarm. Mooi toch. Er gebeurde niets in Amsterdam, ik was in het buitenzwembad en we hoorden wat donder.
Ik vind: als er echt noodweer komt,. dan vind je wel een oplossing. Een ervan is: dan naar huis gaan. En als er niks gebeurt, dan ga blijf je…

2 gedachten over “weeralarm

  1. renzo

    natuurlijk heb ik makkelijk praten besef ik: ik hoefde niet ver weg… maar aande andere kant: zo’n weeralarm: het is allemaal best, maar je weet het niet zeker dat er overal ellende gaat ontstaan door het weer – en je kunt gewoon niet alles voorkomen.
    Dat wou ik zeggen. Zoiets. nu ja, u begrijpt wel. Hoop ik 😉

Geef een reactie

