de post. de toekomst

 

Over tien jaar is er geen post meer. Er zal nog wel een mooi tijdschrift of een trouwkaart worden bezorgd, maar er zal geen postmeer zijn in de context van een bedrijf dat op rendabele manier zes dagen per week bezorgt en waar kostwinners hun gezin mee kunnenonderhouden.

Harry Koorstra, directeur TNT (NRC Handelsblad, 4 juli 2009).

Het klinkt zo realistisch wat hij zegt. Maar ondertussen is dit een manier… om zijn werknemers erop voor te bereiden dat ze minder gaan krijgen. Koorstra beschrijft de toekomst, maar hij CREEERT hem ook…

 

Binnenkort op deze log: onfatsoenlijke werkgevers – deel II

Advertenties

2 gedachten over “de post. de toekomst

  1. Caroline Franssen

    Heel apart en eigenlijk ook een ongeloofwaardig verhaal, want er lijkt nu absoluut markt voor persoonlijk bezorgen: er komen iedere dag zeker vier mensen te voet langs mijn huis om verschillende dingen door de brievenbus te werpen. En dan weiger ik nog reklame, anders waren het er meer.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s