Nederlandse ‘live’-televisie…

Ik kijk nu de  Michael Jackson-begrafenis. Livebeelden zijn te zien op CNN… nu ja  ook niet alles.
Maar op de Nederlandse tv leutert een panel over MJ

Pfffff
Alsof dat niet op een ander tijdstip kan.

Hebben ze vaker op de nederlandse tv. Of ze zenden livebeelden uit, van bijv. een concert, gaan er dan doorheen leuteren.Philcotv123hd

wat is dat toch?
Opdracht van de netmanager?
Zichzelf heel belangrijk vinden?

Een gedachte over “Nederlandse ‘live’-televisie…

  1. renzo

    Met nederlandse tv bedoel ik ned 3. want ook sbs6 en rtl4 zenden het uit, ik volg ze niet zo.

    Ik zie dat ned. 3 ook is overgegaan op live-beelden. maar toch…waarom die onzin eerder? Ik kan me niet voorstellen dat daar behoefte aan is. En interessant is het ook niet, een panel met Gerard van ekdom en Leo Blokhuis die vertellen wat ze met MJ hadden

Geef een reactie

