Bonussen

De tweede kamer maakt zich nu, eindelijk, druk om bonussen bij de banken DIE STAATSSTEUN KRIJGEN.

Terecht.
Iemand van de ING zit nu in DWDD uit te leggen, nu ja, dat de bonussen terecht zijn.
een lul. Hij heeft het over afspraken… maar presentator van Nieuwkerk verzuimt te melde/vragen dat in geval van faillisement er helemaal NIETS doorgaat. ING-ers moeten blij zijn dat hun bank gered is, en niet van belastingcenten extra gaan vangen (hetzelfde geldt m.i. voor hoge salarissen bij een failliete bank)

Jaren geleden (2004) waren er ambtenaren op ministeries (o.a. onderwijs)
die elkaar bonussen toekenden.

Net zo schaamteloos.

Ook wat aan doen!

Deze week nog gaat vader aan zijn lieve weblogkindertjes vertellen hoe je van bank kunt
overstappen. overstappen

Ik ga van ING naar een andere bank. Ik denk RABO of ASN met mijn betaalrekening.
het schijnt makkelijk te gaan: 13 maanden wordt alles doorgestuurd en je moet zelf natuurlijk ook je
nieuwe rekening dan doorgeven aan instanties…

op http://www.infonu.nl lees ik:
Wat moet je zelf regelen?
-Werkgever (of uitkeringsinstantie) op de hoogte brengen
-Belastingdienst informeren
-Bankpassen, creditcards en internetbankieren op tijd aanvragen bij de nieuwe bank
-Nieuwe wachtwoorden en codes aanvragen en onthouden
(-Afspraak met nieuwe accountmanager maken)
-Periodieke overboekingen (verhuurder, energieleverancier, telefoonmaatschappij etc.) wijzigen
-Boete betalen als hypothecaire lening meegaat
(-Op acceptgiro’s het oude rekeningnummer vervangen door het nieuwe)
-Controleren of alle betalingen nu via het nieuwe rekeningnummer lopen
Ruim een jaar geduld hebben.

en daar heb je dus 13 maanden de tijd voor…

2 gedachten over “Bonussen

  1. remke

    Ik raad je aan over te stappen naar ASN, de bank met de beste projecten/investeringen voor de toekomst. Maar ook Rabo is prima, tenminste hier zit ik al 36 jaar bij (spaar + betaal). Bij de ASN nog maar kort met sparen en heel recent ook een betaalrekening geopend (reserverekening).
    Succes om dit in 13 maanden allemaal te regelen!

  2. Vennie

    ik ben in maart overgestapt van Postbank/ING naar ASN, even wat papierwerk maar ik ben heel tevreden. Was al 30 jaar bij ASN, nu ook betaalrekening ASN genomen.
    Doen goede dingen met geld en geen geldgraaiers zoals bij ING en andere banken. Blij dat ik daar weg ben!

Geef een reactie

