Dichter des Vaderlands

Deze week – de 28e januari – wordt de nieuwe dichter des vaderlands bekend gemaakt.

Genomineerd zijn: Tsead Bruinja, Joke van Leeuwen, Erik Menkveld, Ramsey Nasr of Hagar Peeters.
U kunt stemmen tot en met de 27e via:

Dichter des Vaderlands

Op deze pagina ook enkele gedichten van de genomineerden.

Nee, ik geef geen stemadvies..

3 gedachten over “Dichter des Vaderlands

  1. renzo

    JA, ik vind het ook zo wat om advies te geven… aan de andere kant, sta ik wel bij de ondersteuners van Tsead Bruinja op diens site en dat vind ik ook best. Maar op mijn site: ach laat de menzies zelf kiezen…

Geef een reactie

