Mien , wat ik nou niet begrijp…

is waarom met kerst de bioscopen dicht zijn. Al jaren.
Velen, en heus niet alleen alleenstaanden zouden er met kerst uit willen. Niet alleen maar dat bij je familie zitten.
Heel veel restaurants en cafes zijn ook open: er is goud geld te verdienen.

Bioscoopeigenaren: als u uw personeel een toeslag betaalt, kunt u goud geld verdienen…

(ondertussen gijzelt nu iedereen elkaar in die verplichte kerstgezelligheidssfeer waaraan amper te ontkomen is, en schijn je met je familie te moeten zijn…)

2 gedachten over “Mien , wat ik nou niet begrijp…

  1. Liesbeth

    Renzo, van de jaren dat ik caissixc3xa8re was op het Leidse Plein herinner ik me dat de bioscoop met kerst open xc3xa9n idioot druk was. Heb vaak genoeg gewerkt dan. Ik geloof dat oudejaarsavond de enige keer in het jaar was dat de zaak dichtging. Hebben ze dat veranderd? Das dan ook stom, want de omzet was juist met die feestdagen (Pasen idem) enorm.

Geef een reactie

