Wat heb ik nou (aan mijn fiets – niet – hangen)??

Ff zo’n typisch logverhaaltje he. Het moet he.

Heb een bizarre ochtend gehad.
Op station Sloterdijk: eerst koffie gedronken bij ako, toen in de restauratie.
Daar zat een meisje te huilen. die heb ik even getroost, althans gelachen en gevraagd of het beetje ging. Moeilijk, even later ging ze weg.
Daarna werd aan diezelfde tafel iemand ontslagen.

Weer daarna zat verderop een meisje te ruzieën aan de telefoon, waarschijnlijk met haar vriend.
Eerst was ze assertief, misschien te, daarna erg kruiperig voor hem, ook iets te kruiperig naar mijn smaak.

Ik genoot van alle schouwspelen, dook ondertussen in mijn krantje.
Toen werden er mensen geïnstrueerd voor een reclamespotje.

Nou, ik naar huis. Tenminste dat wilde ik.
Bij fietsenstallingen: er stonden al zo weinig fietsen,
Jawel hoor, de mijne gestolen. en volgens mij nog veel meer, zag ook nog een doorgeknipt slot liggen – van een andere fiets.
Lang gezocht, maar hij moet echt gejat zijn.
Ik was niet eens verdrietig, wel beetje balen, maar ik dacht: Hmm, zo gaat dat.

Nou, ik naar mijn wijk lopen.
Bij kringloopwinkel kijken, want ja, ik moet een fiets hebben – ramp zonder.
Hadden als goeie fiets alleen een mooie, 2e hands Raleigh. Nu ja , toch maar gekocht, 100 euro betaald. ppfff, baal soms wel hoe dat gaat ,dat er altijd wat is. dan dit weer stuk, dan dat weer …dan weer iets gejat …pfff.

Nou, nu moet ik zo slot kopen. Fiets staat hier in keuken. Verheug me er al op, eens naar Utreg te fietsen. En weer terug heee
Maar ja, kan ook weer gejat worden, Het blijft aanmodderen hier.

Eigenlijk zou ik een redelijke gewone fiets moeten hebben. Oud brik mag. Heeft/weet een geachte loglezer  er niet een voor me?

He toch balen. Net na al die reparaties en nieuw achterwiel. Ik moest toch een keer een andere fiets hebben, maar bepaal dat moment liever zelf.

Een gedachte over “Wat heb ik nou (aan mijn fiets – niet – hangen)??

Geef een reactie

