PR de Vries paranormaal begaafd!!

uit de Telegraaf van vandaag:
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zei verder gisteren dat de persoon die Joran van der Sloot heeft geholpen met het verstoppen van het lijk van Natalee Holloway niet de persoon is die Joran aanduidt als Daury

De Vries zei dit gisteren in ‘Good Morning America’, de door miljoenen bekeken ontbijtshow van de zender ABC. “Joran wilde de naam van de persoon helemaal niet noemen. Toen onze infiltrant bleef aandringen noemde hij plotseling de naam van Daury. Maar de naam van de Daury die hij noemde is niet de Daury die nu in het nieuws is “, zei de misdaadverslagger.”

PR de Vries weet dus alles. PR de Vries is de allereerste mens op aarde die exact weet wanneer iemand liegt of niet, die weet hoe ze denken.

Dat is  knap. Naar de nieuwe Uri Geller – ook op zijn zender SBS6 aanwezig – is dus al bekend…

Of komt PR de Vries met nieuwe onthullingen? Een meesterspeurder als hij kan toch geen genoegen nemen met al deze ontkenningen – want ik hoorde vooral ontkenningen in het verhaal van Joran, nl. dat hij geen lijk gedumpt  heeft en Natalee niet heeft vermoord.
Een echte meesterspeurder gaat verder.

Of…. was PR voor de firma PR de Vries belangrijker dan de waarheid achterhalen???

11 gedachten over “PR de Vries paranormaal begaafd!!

  1. renzo verwer

    Ja, maar wat ik nu zo knap vind is dat PR precies weet wanneer iets een leugen is en wanneer niet.
    Niemand kan dat voor de volle 100 % , maar PR wel en het bewijs is dat ie het zelf zegt.

    enfin, ik zie dit alles als een bewijs dat mensen graag een leider zoeken -die zegt wat ze moeten vinden en doen.
    Veel sociologen, politici en andere onbenullen roepen dat mensen naar vrijheid verlangen..

    Ik merk er helemaal niets van. als je mensen wijsmaakt dat ze in een vissenkom goed kunnen leven/wonen gaan ze massaal in een vissenkom zitten…

  2. renzo

    Ja , en ik vind het ook een poetische uitspraak.

    Peter R. de Vries – bekend van de zinsnede waarmee hij ooit een column besloot: ‘ krantenlezen is het mooiste wat er is. Behalve het minnespel natuurlijk’ , is ook nog een groot dichter> Vind het echt serieus mooi klinken. Ik spot natuurlijk btje met PR’s zogenaamde ‘ weten’, maar die zin is serieus mooi. Ook de naam Daury: perfect!

  3. slechte caberetier

    ja mensen (denk Toon hermans stem in), ja… ze zeggen wel Joran van der sloot, maar moet het inmiddels niet zijn ‘ joran van der oceaan’?
    Ik bedoel hij dumpte haar toch in de oceaan?
    trouwens, wel een aparte manier om iemand te dumpen zeggen. Ik zeg nog tegen mijn vrouw..blablbala

    etcetc

  4. Donald Olie

    Mag ik er even op wijzen dat bovenstaande reactie absoluut niet uit mijn koker komt.
    Maar, eerlijk is eerlijk de hele zaak Joran van der Sloot is voor ons eh……humoristen een geschenk uit de hemel.

  5. Donald

    Kan het toch niet laten om maar liefst twee erg slechte Jorangrappen te debiteren.

    Joran komt met een nieuw boek……
    ….Mijn kamp….

    ….Aanklacht in de zaak Holloway……
    meisje doodgevingerd…..

    O.k.; misselijke en voor de hand liggende grappen. Ik kon mij even niet beheersen. Excuses daarvoor!

  6. renzo

    Vandaag in de telegraaf 2 joranmoppen gelezen. eentje herinner ik me nu: ” joran, als een vrouw niet meer reageert tijdens seks, is ze niet dood, maar ben je met haar getrouwd!”

Geef een reactie

