Een lichtzinnig leven – vanavond in premiere

22 Jaar is ze. Fris, kek gekleed. Ze is bevriend met een dame van de zender Cultura en zo is ze beland bij een film over het leven van Boudewijn van Houten.

Na afloop is ze wildenthousiast. “Ik had echt nog nooit van hem gehoord  Maar wat een aparte man hee. Hij zegt legt rustig uit wat hij vindt. Doet helemaal niet zijn best om aardig over te komen – om een bepaald image hoog te houden. Echt heel aparte man, leuk!.”

22 Jaar is ze en fan van Boudewijn van Houten – wat moet dat worden?
Gaat ze nu ook een boek van hem lezen?
“Ja, dat Fout, dat lijkt me een geweldig boek”

In premiere de film “een lichtzinnig leven” vanavond op www.cultura.nl  vanaf 20.30 en ook een tijd erna nog te zien.

 

5 gedachten over “Een lichtzinnig leven – vanavond in premiere

  1. renzo

    He donald, ja lastig, ik vond de site van cultura ook ingewikkeld, eerlijk gezegd lukte het mij ook niet. Ik heb hem op dvd, kan hem je uitlenen..

Geef een reactie

