gezocht opstartcd of diskette

maar even een oproepje: ik wil mijn reservecompu opstarten, dat doet ie niet meer.

ik heb een diskette of CD nodig daarvoor. Heb alleen windows vista-installatiecd’s….
en na installatie daarvan start ie niet op.

Image:Etiquette cd-rom 01.svg

Heeft iemand zo’n Cd voor  me (of waar kan ik hem eventueel downloaden. maar het liefst een cd, want ik download me suf , maar niets lukt. Ja, ik ben een sukkel haha(

3 gedachten over “gezocht opstartcd of diskette

Geef een reactie

