Guldens inleveren tot 31 dec.

De afbeelding xe2x80x9chttps://i1.wp.com/english.ijsberg.net/greymatter/archives/gulden.jpgxe2x80x9d kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

Nuttig nieuws, want van een van de lezers van deze log weet ik dat ie nog wel wat guldentjes heeft liggen:

‘Laatste’ guldens inleveren bij postkantoren

Rotterdam – Vanaf vandaag kunnen mensen hun oude guldens en andere muntstukken inleveren bij de postkantoren. Voorheen kon dit alleen bij vier vestigingen van de Nederlandse Bank

Zowel munten als bankbiljetten zijn welkom

.

De omruilactie loopt tot eind december. Daarna is de gulden geen cent meer waard.

Meer informatie ook nog op

http://www.minfin.nl

Een gedachte over “Guldens inleveren tot 31 dec.

  1. Renate

    Heey..
    Oewww.. Goeie herinnering..
    Heb nog een 10guldenmunt, als k daarvoor nou 10 euro terugkrijg, ben ik blij..
    Maar ik kan hem ook bewaren en over 70 jaar aan mijn kleinkinderen geven. Dan zijn ze nog meer waard, hoop ik…
    Groetjes Renate

Geef een reactie

