voorstelling Donald Olie geheten ‘AFGEWERKTE OLIE’

De voorstelling die ooit nog vele campings onveilig gaat maken, een voorstelling waarbij Toon Hermans en Ab Normaal verbleken: Donald Olie’s Afgewerkte Olie:

Woensdag 3 mei in P’60 Amstelveen. Stadsplein. Aanvang 20.00 u. tel: 020-3453445.

Gelegen naast het Amstelveen busstation. Met de tram, tramlijn 5. Eindpunt V & D.

Tweede optreden woensdag 31 mei. P’60 Amstelveen . Aanvang 20.00 .

De toegang is gratis.

15 gedachten over “voorstelling Donald Olie geheten ‘AFGEWERKTE OLIE’

  1. Donald

    Op die bewuste avonden kunt u bij mij ook mijn dichtbundel ‘AFGEWERKTE OLIE’ kopen voor de vriendenprijs van 5(vijf.) Euro. πŸ˜€

  2. Donald

    Hee Renzo, hoe vind je deze. ‘Geestig en toch netjes’.

    Betreffende die sexuele intimidatie op die marinekruiser.

    De uitdrukking ‘Het ruime sop kiezen’ heeft nu ineens een heel andere betekenis gekregen.’ 8)

  3. Donald

    Valt het jou ook niet op dat het haast uitsluitend vrouwen zijn die van Char willen weten of die contact kan maken met hun overleden moeder?!
    Ik insinueer niets hoor, ik merk het alleen even op. πŸ˜•

  4. Donald

    En altijd als er contact wordt gemaakt hoor je van ‘je moeder is nu heel gelukkig waar ze nu is en ze is nu ook weer herenigd met julie vader.’ Nou, snif, snif, snif!’

  5. Donald

    Je hoort nooit eens van
    Je moeder zegt dat het daar een kolerezooi is.
    Een uitgewoonde bende
    een soort van center parcs aan het eind van het seizoen!

  6. Donald

    Oh, en ik hoor ook van haar dat ‘Joop’?! Oh dat is jullie vader?! Dat Joop ook weer bij haar is komen aanwaaien.
    Ik krijg dit woordelijk door:’ Dacht ik eindelijk van die etter verlost ze zijn komt ie me hier weer lastig vallen!
    Ja Sjaan, zegt ie, en nou echt voor de euwigheid! 8)

  7. Donald

    En voor het weer hoef je ook niet hierheen te komen. Het regent hier altijd.
    En we hebben ook weer dezelfde buren als beneden
    de familie Witebol, die ouwe zeikerds! πŸ˜‰

  8. Donald

    Ik verveel me helemaal gek hier. Er is wel televisie, maar uitsluitend religieuze zenders.
    Een straat verder is de hel. Dat is veel leuker, daar heb je Talpa en sbs6 en daar wordt ook alcohol gesschonken. 8)

  9. Donald

    Je hebt zo’n blad voor meisjes tot dertien over paarden en ponies geheten ‘Penny.’
    Daar staat dan ook zo’n vragenrubriek in : ‘vraag het aan tante Thea.’

  10. Donald

    Lieve tante Thea,

    Ik heet Anouk en ik ben een meisje van 43. Ik heb een hele lieve verzorgpony en hij heet Rocko.
    Als ik hem gepoetst en geborsteld heb ga ik altijd even lekker met hem knuffelen. Nu heb ik de laatste keer gemerkt dat Rocko meer wil. Lieve tante Thea, wat moet ik doen?

    groet van wanhopige paardengek.

  11. Donald

    Lieve, wanhopige paardengek.

    Meisje, meisje waar maak je je nou druk om? Laat het toch gewoon over je heen komen!

    dag hoor, liefs van tante Thea.

  12. Fout Varken

    Lieve Anouk, zou je ook een verzorgvarken willen hebben? Om zo nu en dan over je heen te laten komem?
    En van je tante Thea kan ik ook nog wel een “lieve wanhopige varkensgek” maken. 8) πŸ˜‰ 8)

Geef een reactie

