Rob Oudkerk

‘Ja, ik ben op de tippelzone geweest. Nee, ik heb het nooit met een heroïneprostituee gedaan en alle suggesties in die richting kwalificeer ik als smerige laster, die ik overigens nooit met wettig en overtuigend bewijs zal kunnen weerleggen; het is slechts mijn woord tegen dat van mijn belagers. ”

Aldus Rob Oudkerk onlangs. Hoe ziek kan een mens, een politicus zijn? Hij zal wel precies de hoeren hebben uitgekozen die geen heroïne gebruiken. Ja, Rob, het we weten het nu wel duidelijk hoor: JE BENT EEN GOED MENS.

AMEN.

10 gedachten over “Rob Oudkerk

  1. Donald Olie.

    De reactie van Oudkerk deed mij erg denken aan de reactie van een vent die ergens in een bordeel een buitenlandse hoer had opgeduikeld. Op het dak van de sexboerderij stond in neonletters te lezen ‘Huize Beparie’,
    biertjes kosten 10 euro, maar zo’n Jan Hen dacht dat ie in een cafetaria was beland. Dat Oudkerk geregeld naar de heroinehoeren ging, ach ieder z’n hobby, maar dat ie ons echt wil doen geloven dat hij daar heen ging voor de gezelligheid, roept vragen op.

  2. renzo

    Ja, en het doet me ook denken aan Bill clinton die wel hasj rookte maar ‘ niet inhaleerde’. Ik lees nu in het parool dat Oudkerk zegt dat er op de theemsweg nooit heroineprostituees zijn geweest! ‘ Dat staat in officiele rapporten’ KAn die Oudkerk niet opgesloten worden??? Leeft volledig buiten de realiteit.

  3. Donald Olie.

    Ja, die Clinton vond ik ook al zo’n eerste klas gluiperd en hypocriet. Dat hij dat dikke mokkel, die Lewinsky een veeg gaf, terecht; daar ben je nou eenmaal president voor!Als magazijnbediende had ie nooit dat heerlijke jonge zwijntje kunnen bespringen, dus helemaal goed.
    Maar dan dat schijnheilige gedraai van zo’n vent! Ik moest wel weer lachen om dat beteuterde gezicht van die vreselijke Hillary. Maar; even ter zake, die Clinton was zeker niet mijn vriend; maar die verhoudt zich natuurlijk wel met Oudkerk als Real Madrid met Kozakkenboys. En dan doe ik Kozakkenboys echt tekort!

  4. BJ

    Rob Oudkerk heeft een plaat voor zijn kop van hier tot de Theemsweg. De arrogantie, de onwil om te begrijpen waar het om gaat in de affaire-Oudkerk, vreselijk irritant.
    Als een links politicus, die zich zogenaamd inzet voor de minder bedeelden, behoeftigen en kansarmen zich voor 15 euro laat pijpen door een tippelaarster is het gewoon over en uit. Omdat hij nu volkomen ongeloofwaardig is geworden. Dat hij het zelf niet snapt of niet wil begrijpen, ach, ach…. arme Narcissus.

  5. HT

    Ook al zou Oudkerk zich tegoed gedaan hebben aan heroxc3xafnehoertjes, wat dan nog? Als hij ze gebruikte zonder af te rekenen …Dat zou ik erger vinden dan nu het geval is (het ontkennen dat hij ze gebruikt heeft).

  6. sander wals

    Waar het volgens mij om gaat, is dat iedereen in dit land naar de hoeren mag gaan, behalve als je een polticus bent. Dan wordt er opeens van je verwacht dat je leeft volgens de strengst christelijke normen en waarden, zelfs al zit je bij een niet-christelijke partij.

    Of Oudkerk wel of geen heroxc3xafnehoeren heeft bezocht interesseert me niet. Of Oudkerk wel of niet heeft gelogen omtrent de bewering dat hij nooit heroxc3xafnehoeren heeft bezocht, interesseert me ook niet. Ik lieg ook wel eens over m’n sexleven!

  7. jeroen de vries

    geachte heer sander wals,

    waar het in de zaak oudkerk omgaat is dat hij op de theemsweg heroinehoeren heeft bezocht. dat er heroinehoeren zijn en dat er gedaeld werd, dat was de reden om de theemsweg te sluiten, waar overigens de pvda inclusief de heer oudkerk voor waren. mij interesseert het dan wel zeker of deze figuur wel of niet heroinehoeren heeft bezocht.
    en dat noemt zich een huisarts…….

Geef een reactie

