Ultieme wielerfan

Bert van der Veer, tv-mens: “Het verloop van de Tour staat van dag tot dag in mijn agenda genoteerde. Zo weet ik tenminste ruim van tevoren wanneer ik zakelijke afspraken kan plannen. Op rustdagen. Als ik tijdens de Tour voor een klus wordt gevraagd, verzin ik een flauwe smoes. Na de Tour val ik steevast in een zwart gat (…) Het liefst zou ik de Tour volgen met zo’n schuifpaneel voor mijn neus, zodat ik niet opeens in een gat val vanwege de fileberichten. Ik zit thuis voor de buis, alleen. Met voor me het lijstje van de 150 rugnummers. En een stopwatch. Moet het toch ook zelf een beetje in de gaten houden.”

Van der Veer heeft met deze opmerkingen (in de Telegraaf van afgelopen weekend) mijn hart gestolen!

Geef een reactie

