webloggen

Ik las in Elsevier van vorige week een aardig stuk over webloggen.

wat me vooral opviel:
– in Nederland zijn 60.000 webloggers.
– ongeveer de helft daarvan is actief
– Peter Rehwinkel, oud-kamerlid, huidig burgemeester van Naarden, heeft een eigen weblog (www.burgemeesternaarden.nl) met 3000 bezoekers per maand! He, 3000 bezoekers had ik in de maand april ook! Ik was trots. Even, want ja, altijd nadat ik trots ben op een bereikte ‘prestatie’ , wil ik meer. Renzo = Rupsje-nooit-genoeg (dit in reactie op alle bezoekers die zo graag van alles over mijn privéleven willen weten)

4 gedachten over “webloggen

  1. Peter

    Prestatie, prestatie en indoctractie, wat een tractatie!

    Aldus Bots… uit de tijd, dat het onder mensen onder de vijvendertig (in de Randstad) not done was om de Elsevier te lezen. (Die tekst van Bots ging overigens over school.)

  2. renzo

    en vijvendertig moet vijfendertig zijn Peter! En ja, ik lees waar ik zin in heb! Haha. Dus elsevier, maar ook de teksten van Bots (soms erg goed!)

    R

Geef een reactie

